ההרוגה בתאונה הקשה בשומרון: קרן אורה יוסקוביץ ז"ל

בנצי לייזרוביץ No Comments on ההרוגה בתאונה הקשה בשומרון: קרן אורה יוסקוביץ ז"ל

הותירה אחריה בעל ושישה ילדים בגילאים 10 עד חודשיים. שניים מהילדים בגילאים 8 וחודשיים היו עמה ברכב ונפצעו בתאונה

זירת התאונה צילום: דוברות מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום כי ההרוגה בתאונת הדרכים הקשה, היום (שני) בצומת רחלים בשומרון, היא קרן אורה יוסקוביץ' ז"ל, מהישוב הר ברכה.

קרן אורה הותירה אחריה בעל ושישה ילדים בגילאים 10 עד חודשיים. שניים מהילדים בגילאים 8 וחודשיים היו עמה ברכב ונפצעו בתאונה. הבת בת ה-8 נפצעה פצעים בינוניים והבן הפעוט פצעים קלים והם פונו לבית חולים בילינסון. קרן אורה הייתה תזונאית בקופת חולים כללית.

הלוייתה של קרן אורה צפוייה להתקיים הערב (שני) בשעה 20:30 בבית העלמין החדש באריאל. השבעה תתקיים בבית המנוחה בהר ברכה.

ביישוב הר ברכה בישרו לתושבים על ההודעה הקשה "בצער רב וביגון קודר אנו מעדכנים שבתאונה הקשה שהתרחשה בצומת רחלים היו מעורבים תושבים אהובים שלנו. בתאונה הקשה לצערנו נקבע מותה של קרן אורה יוסקוביץ. הילדים שהיו ברכב פונו לבית החולים בלינסון ואנו מתפללים לרפואתם. צוותי החירום של היישוב והמועצה נמצאים ביישוב ובבית החולים ומסייעים למשפחה. אנו מחבקים את המשפחות ומתפללים לרפואתם של – הלל ועשהאל בני עוז וקרן אורה", נכתב.

לאחר התאונה הקשה, הגיע ראש מועצת שומרון יוסי דגן לזירת התאונה. דגן קיבל סקירה מקציני מרחב שומרון במשטרת ישראל ומאנשי המקצוע המועצה כיצד התרחשה התאונה. ראש מועצת שומרון תקף את שרת התחבורה מירב מיכאלי. לדברי דגן התאונה יכולה היתה להימנע: "תאונה קשה מאוד. יום קשה להתיישבות בשומרון ולעם ישראל כולו. צוותי האגף לשירותים חברתיים של המועצה האזורית שומרון מלווים את הישובים הרלוונטיים בפעולות שנדרשות כרגע. התאונה הקשה הזו היתה יכולה להמנע. במשך שנים צעקנו ופעלנו כדי שהמקום הזה יוגדר כמוקד סיכון, עם השקעה תחבורתית שתמנע את התאונות שהתרחשו כאן ואת התאונה שקרתה כאן עכשיו.

"כששרת התחבורה מירב מיכאלי נכנסה לכהן כשרת התחבורה היא עצרה את התקצוב של פרוייקטים רבים ובתוכם את הפרוייקט להסדרת הצומת ולאחר למעלה משנה של מאמץ הצלחנו להביא לתחילת עבודות. התאונה הזו לא הייתה צריכה לקרות.

"הממשלה מתייחסת ליהודה ושומרון כאזרחים סוג ד' במדינת ישראל, אין כאן מספיק שוטרים לאכיפה, בוודאי על רקע הנהיגה הברברית אצל רבים ב"רשות הפלשתינאית". יש כאן תת תקצוב של פרוייקטים שנוסעים בהם גם יהודים וגם ערבים. התאונה הזו היתה יכולה להמנע. הממשלה הזו לא סופרת את יו"ש, הממשלה הזו פוגעת בנו וזה עולה לנו בדם, בתאונות דרכים ובהרוגים בפיגועים, התאונה הזו היתה יכולה להמנע, זו הפקרות של שרת התחבורה ושכל הדרג שמסביב היה יכול למנוע. אנחנו נלווה את הישוב ואת המשפחות בזמנים הקשים הללו, נתפלל לרפואתם של הפצועים ונזעק כנגד העוול הזה", תקף דגן.

ממשטרת ישראל נמסר כי בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה, ובשלב זה כלל כיווני החקירה נבדקים.



0 תגובות